Nov 25, 2010

Sakit Jiwa.


Same place, different outfit.

Photobucket

Photobucket


Photobucket

rase dh mcm aku asyik rotate baju2 aku...xtau dh nk pakai baju ape..mcm slalu baju same je aku duk pakai..ni mlm ni nak kena tidur rumah uncle 5hari, xtau nak bawak baju ape dah..smlm packing barang, baru aku prasan yang baju yang aku pack byk merah n biru n kuning...hahaha..adekah itu tanda kaler feberet ku??nahhh...x mungkin kot...

haaaa ni satu lagi cte chek nk habaq maii...baju konvo aku x sempai sampaiii..eeeiii bengang gila ok..dh lah hari ni dh hari jumaat...konvo aku hari ahad ni ngokk..seller tu baru transfer duit semalam..bengang betul aku..dah lah lambat btau aku baju x smpat sampai...pastu bleh plk ckp xde duit nk refund duit aku...gile ke ape...lps kwn aku mrh n ugut dia nk report polis baru reti nk transfer..buat bisness elok2 lah..follow up lah ngn supplier awal2..ni x..tunggu hari rabu baru ni baru nk btau aku..ape kess...seb baek dpt blk duit aku, bleh aku bli baju laen..kalo die x kasi, canno den nak bli baju...akhir bulan ni den xdo duit...huhu..x sbr nak rase konvo ni..sekali seumur hidup aku..aku kn dr STPM..so aku x amek diploma..n lepas ni pn aku xkn amek master kot..mls dh nak blaja..ni time cr duit..dh xyah blaja2 lg dh..hehe..pemalas kan aku? huhu..

dah lah..sampai sini je tgn aku gerakk..

No comments:

Post a Comment