Nov 24, 2010

Intrade @ Matrade

Nov 9th-11th, my company has joined Intrade (International Trade Malaysia) which held at Matrade..Nothing much to say..but the best things in that 3days, aku berjaya menjual GPS pertama aku..huhu..Bangga siotss..igt senang ke nak jual GPS yang harga RM1299 yang still not a well known product..but, this is one of the best GPS i tell you..hmm, and 3hari tu jgk aku kena pakai baju company yang ala-ala tu...yukss..dah lah 1st day ade visitors tu igt aku ni mak guard..apekahhh weyy??

Photobucket
Grrr...gmbr 1st day exhibition x uplod...x pyh lah...aku pakai tudung itam n slua itam time tu..sebijik mcm mak guard..haha..so the day aku decide nk tukar pakai laen..huhu


Photobucket
Edit lah sgt konon nye sampai kaler tudung merah tukar jadi oren..hahah..


Photobucket
motif aku ltk gmbr ni? hahahaha... laki itam tu muka innocent gila btime ckp ngn boss aku...mcm kesian tgk dia..nmpk dia mcm baek gila..suke suke.. ihihi.. sejak bila aku suka N**** ni??? hahaha


Photobucket
Buang masa dgn makan ice cream..time exhibition tu susah nak makan..ni curi2 makan..booth jual ice cream dpn tu je haa..time boss xde, aku cabut g mkn ice cream..sedetsss ok..huhu..


Photobucket
haaa ni satu lagi makanan aku jmpe time exhibition tu..panggil ape ntah name nye..aku panggil kek ice cream...best gilaa...bwh dia ada kacang hancur..texture cake dia, perhhhh menusuk kalbu dikala tekak kering.. huhu


Photobucket
haaa ni hari ke 3..aku pilih nk pakai pink..boss aku bising..dia ckp, "hari pertama itam, kedua merah, ketiga pink plk..bila nak paki kuning??" hahaha..sorry boss..lupe..hihi...sbrnye, logo kitorg ade kale kuning sikit..cenonet je..sbb tu die nk kitorg pakai kuning...tp nape hang x habaq mai awai2...man cek tauuuu...huhuhu..

Dah lah...penat dh..
bye..





No comments:

Post a Comment