Jan 26, 2011

Tahu tak kenapa?


adakah anda tahu kenapa dan mengapa saya refused untuk make this blog view to public? sebab saya x mahu publisiti! hahah.. tapi tu bukan tujuan sebenar..sebenarnya sebab saya malu! saya malu orang baca apa yang saya merapik dalam ni..saya bukan penulis yang bagus..tengoklah, bukan banyak pun words dalam every post..kalau tengok blog orang lain, berjela-jela diorg type..mak x terdayo..haha..xdo ideo..wengs!

pastu bila blog dah famous, orang dah ramai follow, nanti datanglah ramai anonymous yang nak mengutuk sana sini..saya pun pelik dengan anon2 ni..kenapa laa diorg ni x puas hati sangat dengan blogger2 ni..lantak pi lah diorg nak cakap apa, letak gambar pa pun kan? apa laa yang korg duk sakit hati sangat..ada blogger2 ni kacau hidup korang ke? kahsiannnn..

so, sebab tu lah saya lebih suka menjadi silent blogger..biar lah orang tak kenal pun..tu tak penting bagi saya..biar lah saya sorang2 kat dunia khayalan saya ni.. ;DD ada follower 5 orang pun, ok lah..tu pun yang kenal2 je semua..kan kan kan kamu? hehe.. saya pun wat blog ni untuk simpanan saya je.. sebenarnya dulu, kawan saya sorg ni dia suh sangat saya buat blog..mula-mula tak nak..sebab malas semua..pastu dia cakap "alaa..buat je saje..nnt ko boleh tengok bace balik time time tua" haha..yo laa tu..ye tak ye..aku pun buat je lah..se simple mungkin..so, ini lah dia sampai ke hari ni..almost two years dah.. :D

k lah..tu je nak cakap.. byee.. :P~

No comments:

Post a Comment