Dec 24, 2010

Header

Play around to create my header badge using photoshop..aku ni mmg x reti sangat nak guna photoshop2 ni..aku maen hentam ikot suka hati aku je..heee..yg paling benci skali bila guna pen tool..sangat lah fail tangan aku maen tu..kalo nak buat something mcm wave ke ape kan, mmg yaiksss lah..member aku fad tu, aku tengok dia buat (time study dulu lah) laju gila! ye lah kan budak graphic mestilah power kan..Time diploma dia amek graphic, pastu sambung degree masscom advertising, satu kelas ngan aku..mmg pilihan yang baek untuk switch course..ok back to my header bagde.. macam sangat lah plain simple gila nak mati kan? sape tak boleh buat macam ni dik oii..semua org bolek kot..haha..tapi ok ape kan? buat ape nak serabut mata..cam ni pun ok jugak kan? kan? kan? Nanti ada masa lagi, aku buat laen pulak..tukar2..hehe.. :D



No comments:

Post a Comment