Oct 26, 2010

Alhamdulillah

hari ni adalah hari ke 3 aku bertudung..alhamdullillah..dalam jiwa gila aku, ada jugak perasaan ingin berubah ke arah kebaikan..aku bersyukur...dengan sokongan drpd parents dan bf tersayang, aku nekad utk berubah..permulaan yang agak goyah utk hari pertama dan kedua..bila tgk orang lain yang x bertudung, aku terasa sesuatu kekurangan pada diri aku..tapi apabila aku mula post gambar kat FB, aku mendapat sokongan yang tinggi daripada kawan2..sokongan mereka menaikkan semangat aku untuk kekalkan gaya begini..InsyaAllah..aku bersyukur sangat dengan perubahan ini..salah satu kenapa aku ingin berubah kerana, dengan bertudung saja aku boleh avoid daripada pakai pakaian yang seksi2..bila bertudung, automatically semua tu terhenti dengan sendiri..so, aku memilih jalan ini...

Photobucket


No comments:

Post a Comment